Bullen, J. (2021). Aansprakelijkheidsrecht in het onderwijs
Chat nu [Website]. (z.j.). https://www.nupraatikerover.be/chat-nu/
Covey’s Cirkel van Invloed en Betrokkenheid [Website]. (2019). https://www.coachcenter.nl/inspiratie/coveys-cirkel-van-invloed-en-betrokkenheid/
Eindtermen [Website]. (z.j.). https://www.katholiekonderwijs.vlaanderen/theme/eindtermen
Erauw, I., (s.d.). Programme for International Student Assessment (PISA). Onderwijs Vlaanderen. https://onderwijs.vlaanderen.be/nl/onderzoek/vlaams-en-internationaal-onderwijsonderzoek/internationaal-vergelijkend-onderzoek/programme-for-international-student-assessment-pisa
Fastenau, K. (2021). Wat als een leraar kindermishandeling vermoedt? Klasse. https://www.klasse.be/260132/wat-als-een-leraar-kindermishandeling-vermoedt/
Het Kinderrechtenverdrag [Website]. (z.j.). https://www.kinderrechtencoalitie.be/kinderrechtenverdrag/
Het Kinderrechtenverdrag: 4 leidende principes en 54 artikelen [Website]. (z.j.). https://www.unicef.be/nl/de-bestaansreden-van-unicef/het-kinderrechtenverdrag/de-54-artikelen
Itinera Institute. (2021, 20 april). Peter Adriaenssens: Opgroeien met inspiratie, creativiteit en passie [Online video]. Geraadpleegd op 1 januari 2023 via https://youtu.be/gqvuHmr-A2E
Kinderrechten binnen de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (SDG's) [Website]. (z.j.). https://www.unicef.be/nl/waarom-bestaat-unicef/de-duurzame-ontwikkelingsdoelstellingen-sdgs
Molnár et al. (2021). Sprookjesland is van iedereen. Matan Publishers.
Pedagogisch prioriteitenspel [Website]. (2020). https://www.han.nl/projecten/2020/pedagogisch-prioriteitenspel/
Project 4 Gender Equality [Website]. (z.j.). https://www.vprobroadcast.com/titles/in-europe-schools/project-4-gender-equality.html
Reflectie en kernreflectie [Website]. (z.j.). https://korthagen.nl/aandachtsgebieden/reflectie-en-kernreflectie/
Stephen Covey: the 7 habits of highly effective people [Website]. (2019). https://timemanagement.nl/stephen-covey/
Vakgroep EGO-OSV. (2023). Educatieve bachelor in het secundair onderwijs: Leraar en engagement. Arteveldehogeschool.
van Blijswijk, R. (2017). Geert Kelchtermans: 'Wie de leraar wil begrijpen luistert naar zijn verhaal'. Nivoz. https://nivoz.nl/nl/geert-kelchtermans-wie-de-leraar-wil-begrijpen-luistert-naar-zijn-verhaal
Van den Branden, K. (s.d.). Basisprincipes van duurzaam onderwijs.. Duurzaam onderwijs. https://duurzaamonderwijs.com/basisprincipes-van-duurzaam-onderwijs/
van der Hart, N. (2019). Talenten herkennen en ontwikkelen: een hele uitdaging! Wij leren. https://wij-leren.nl/talenten-herkennen-en-ontwikkelen.php
Maak jouw eigen website met JouwWeb